"Once I get there I'm not gonna stop"

Imorgon är det ju nyårsafton och jag har bara luddiga planer. Det hade varit grymt att få gå ut, men 21+ förstör för mig. It sucks men det är väl inget att göra något åt.

Jag skulle först vara med Helene och en kompis till henne men hon var tvungen att jobba. Så jag snackade med en annan tjej, Nicole, från aupairgruppen istället. Så jag ska hänga med henne, någon tjej som heter Lina och någon annan tjej från Mexico. That's all I know. Vad vi ska hitta på vettefan? Men det löser sig.

Plus att jag nu har uppdaterat en jäkla massa. Helt grymt mycket så förväntar jag mig en massa kommentarer. Det är det jag lever för. Kommentera det jag shoppat eller det jag gjort eller vad du ska göra på nyår. Vad som...

Så god fortsättning på julen och hoppas att ni alla får ett fantastiskt gott nytt år! Ni vet att jag tänker på er därhemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0