"So girl can you feed me"

På juldagen hade vi stor frukost hemma hos då släkten på bådas sidor kom hit. Och så öppnade vi julklappar och åt. Sedan så började det snöa. Vilken tajming alltså. Det var mysigt! Och det var så att snön stannade kvar på backen och inte smälte bort direkt. På asfalten smälte det såklart bort men på gräsmattorna låg det kvar. Jag önskar verkligen att jag hade en kamera så jag kunnat ta kort och visa er.

Körde till Johannisen på eftermiddagen och så åkte vi till Discover Mills som vi visste hade öppet. Eller i alla fall bion och den grekiska restaurangen bredvid. Så vår julmat fick bli grekiskt. Jag käkade kebab med klyftpotatis och tzatsiki (seriöst hur stavas det?). Billigt var det och jäklar så gött dessutom. Det var bra substitut till julmaten, hehe. Sedan åkte vi hem och såg någon gammal film på tv med Kevin Costner. 'Dances with wolves'. Classic.

Och så öppnade jag mina julklappar från familjen hemma. Jag fick en nyckelring från Sheila, halsband och armband, en ny Lumenemascara och julklappspengar insatta på mitt konto. Från värdfamiljen fick jag ett silverhalsband med ett S på och ett presentkort på Starbucks - vilket jag verkligen velat ha.

Här är några bilder på det jag fick.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0