"Stuff the stockings"

Ska jag vara ärlig så kan jag inte fatta att det är julafton imorgon?! Hur kan det stämma?

Jag har absolut ingen julkänsla alls. Visst, vi har julpyntningen överallt och julmusik i alla affärer men det räcker inte. Jag har förstått att julen mest blir jul just pga. tradtioner och familj/släkt/vänner. Så som man alltid gjort.

Men det är inte så att jag saknar julen så himla mycket. Den är liksom därhemma och det är okej. Jag är här där jag är och får göra det mesta av situationen.

Synd att jag inte har en fungerande kamera så jag kunde ta lite kort och grejer. Det får vänta tills jag köpt en ny.

Nu jag ska tvätta bort sminket och sovish. Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0