"That's how I feel"

Då min kamera är helt off så kan jag inte bjuda på några bilder. Och så har min dator virus igen så jag vill inte lägga in bilder från Johannas kamera och smitta dom bilderna och hela usb-minnet osv. Lika bra att låta bli och vara på den säkra sidan.

Och på tal om virus så har jag fått en ny tid för Virusborttagning då en tekniker "tar över" datorn via fjärrstyrning. Den tiden som bokades var imorgon kl 9.10 på morgonen. Bra tänkte jag och sedan kom jag ju på att det var svensk tid vilket blir 03.10 min tid, nattetid det vill säga. Det kändes ju mindre sweet. Men då fasen hoppas jag att det går att ta bort. För det känns bara jobbigt att gå in på datorn nu och veta att den inte mår bra, mår piss till och med.

Så kanske att jag måste gå och lägga mig nu om jag ska upp mitt i natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0