"Let me hear you ATL"

Men gårdagen då. Jag började dagen med att vakna tidigt, typ 09. Antar att jag var för tagged för att sova hehe!

Klev upp och skypade ett tag med mamma och pappa. Sedan tog jag mitt pick och pack och åkte hem till J-dawgen för att inte göra något alls.

Där visade det sig att hon inte hade några skor och tiden rann iväg så vi panikade till Target för att leta skor. Vi hittade några men då fanns de ju såklart i ALLA storlekar förutom strl 9. Så vi fick ge upp och köra hem igen. Sminkade oss och gjorde oss fresh and clean och så drog vi en sväng förbi Kroger (även kallat Usher, internt) och jag kan lugnt säga att vi vara the flyest därinne. Alla tittade lite snett på oss för att vi var så uppklädda och kanske för att vi köte tre bananas och tre Twix. Det fick bli vår middag!

Och så körde vi iväg downtown och i bilen fick Mollsan agera nagellacksborttagare på Johanna medan hon körde bilen. Och sedan fick jag fick fransk manikyr på henne där i bilen. Det var en bumpy ride så det var inte det lättaste.

Vi kom downtown, parkerade bilen och fick gå en bit för att komma till Philips Arena. For runt därinne och fick fråga folk om vart vi skulle hämta ut våra biljetter och lätt som en plätt blev det tillslut. Ställde oss i en liten kö och vips så var vi inne. Så började jakten på vilken sektion vi skulle till. Allting flöt trots allt på finemang och tadaa så befann vi oss i våra seats. Fasen så stor arenan var alltså. Det var folk överallt!

Det var någon förbandsartist som hette Miguel som uppträdde först. Vet ingenting om honom. Kanske ska ta och kolla upp killen. Fast han var inte bättre än bra...

Där under tiden så tog vi massa bilder, just to capture the moment. 

Och sedan så kom Trey Songz och fan så bra det kändes. Det var så jäkla häftigt och jag höll nästan på att dö för det var så gött! Han sjöng b.la 'I need a girl', 'Yo side of the bed', 'Can't be friends'(!!!), 'Neighbors know my name', en cover på Kings of Leons 'Use Somebody', 'Bottoms Up' m.fl.

När Trey var done var jag typ nöjd. Jag hade kunnat gå hem efter det. För att en sekund senare inse att vad fan, Usher är ju kvar. Jag ska inte hem på länge. Och Usher då... Usher är alltid Usher. Han bjöd på en helt underbar show som var genomtänkt och aldrig seg. Han tog alla classics som typ 'Yeah', 'U remind me', 'My boo', 'Burn', 'You make me wanna' och nyare som 'There goes my baby', 'Trading places', 'OMG', 'Dj got us falling in love'.

När allt var över och vi var nöjda och lyckliga som få så promenerade vi tillbaka till bilen och körde hemåt igen med inriktning på ett Donken som i vanliga fall finns i vartenda gatuhörn men som nu inte fanns någonstans. Stannade tillslut på ett och beställde stort meal där vid 23.30. Det satt finfint i småmagarna. Satt mest där och flamsade och skrattade åt saker som knappt var roliga. Kom hem, bytte bil och så åkte jag och Johanna hem till mig för välbehövlig sextimmars sömn innan vi var tvungna att drag our asses to class 8.30 på måndagsmorgonen. Hade en himla mysig natt, var tvungna att ligga och kolla igenom alla bilder som vi tagit, innan vi till slut somnade.

Tusen tack till J-dawg och Mollsan som var med om denna fantastiska kväll som i alla fall jag alltid kommer bära med mig. Kärlek till er! ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: J

Kärlek till dig <3<3<3

2010-12-07 @ 16:41:02
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0