"What is it time for?"

Jag frågade J-dawgen idag om vad vi skulle hitta på i helgen. Vet inte blev svaret. Men på söndag då? Fortfarande - "vet inte".

Men åhhh, kan man vara mer seg eller? Vi ska ju se Usher och Trey. J-dawg är ett skämt ibland.

Anyway så har jag smygplanerat outfit i vad, veckor? Funderish på den svarta klänningen från H&M. Jag tror att det är rätt tillfälle att ha den, då det ser mörkt ut på utgångsfronten. Mamma och pappa, jag skyller på er att jag inte får gå ut...

 
Klicka på dom

Kommentarer
Postat av: J

Ja men jag glömde ju att han kommer och hälsar på! Men du, på söndag blir det Usher då. Jooo laav mi aniwai. <3

2010-12-01 @ 05:24:59
URL: http://jnord.blogg.se/
Postat av: erica

barbaHOOOTT!

2010-12-01 @ 08:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0