"What's your fantasy"

Ja, jag lever och mår. Är dock jävligt besviken på min pruttkamera. Varför ska den lägga ner nu? Innan jul och andra minnesvärda grejer som jag vill spara som foton.

Igår var vår sista engelskalektion. Det känns skönt. Vi highfiveade i bilen på väg hem efteråt. Imorgon, fredag, ska hela klassen hem till ett kinespar från klassen - Jean och Dean (ja dom heter så) för att chilla och bjuda varandra på mat/efterrätter från hemlandet.

Så på förmiddagen bakade jag och J-dawgen en tårtbotten och svirade ihop en lussebullsdeg också. Ska garnera tårtan imorgon med jordgubbar för en riktig svennefeeling. Det blir nog gogrejer det!

Kommentarer
Postat av: erica

haha ändå att en kines som heter Jean, typ superengelskt namn, lyckas hitta en annan kines med ett ännu mer engelskt namn..oddsen att dom dessutom rimmar finns ju typ inte :P

2010-12-10 @ 08:36:14
Postat av: Sandra

sv: eller hur, det är ju hilarious! puss på dig!

2010-12-10 @ 15:35:00
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0