"When you ring my doorbell"

Trey Songz is in the A!!! Tänk att vi just nu är i samma stad? Hur coolt?

Anywho - han var på ett mall i East Point idag för att signa skivor... Det ligger drygt en timme härifrån så nja, kändes inte så taggat att åka dit och stå i lång kö med massa galningar. Fast nog hade det väl varit sjukt, sjukt, sjukt.

Istället mötte jag upp J-dawgen på Mogg för mer shopping (jag vet!!). Fast inte till mig, utan till Johannisen. Hon var ute efter en klänning att ha på imorgon kväll. Och nog fan gjorde tjejen kap. En svart klänning för $24 som tidigare kostat... ja, var det $80?! Stolt är jag, för det var jag som hittade den. Och så köpte hon en annan klänning också. Satsarn!

Tog en välbehövlig paus på Starbucks. Testade en av the holiday specials som hette Gingerbread latte. Den var helt okej, smakade inte så mycket kaffe. Satte oss och spanade på folk. Det är helt otroligt så fult amerikanerna klär sig på fritiden. Den klassiska outfiten är sweater, illasittande jeans och gympadojjor. Classic! Utöver det så såg vi två killar som såg ut att ha åkt en tidsmaskin från 80-talet och landat här hos oss 2010. De var solbrända, hade fönat hår, muskulös överkropp, blåjeans med instoppad pastellig t-shirt. Den ena hade en turkos och den andra en orange/gul. Det skrek 80-tal, 80-tal se hit! Skulle ha fångat på kort, jag vet.  

Sedan fortsatte vi shoppingen. Jag köpte ingenting. Nada! Det kändes bra!

Vid 16.30 åkte jag hem till mig och käkade lite kycklingwok i min ensamhet... Nu ska jag smörja in mig med brun-utan-sol, ta bort gammalt nagellack och måla nytt. Taggad som få inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0