"You light up my day"

Efter att jag droppat av kidsen på skolan imorse så åkte jag hem till Johannisen, fikade en lussebulle och drack kaffe och fick håret klippt. Först var det tänkt att vi skulle ut på en promenad men vi pallade inte för det var så kallt.

Vid 13 plockade jag upp Boo, vi åkte och handlade och åkte sedan hem.

När jag lämnat dom hos Davids bror längre ner på gatan nu på kvällen så gick jag ut på en promenad runt i neighborhoodet. Jag tog på mig mina nya fingervantar som jag shoppat på Target igår. Två par fingervantar för $1.50 (10.50 kr!), det är kap det. Och det var inte ens på rea. Skinnjackan, en halsduk och en mössa åkte också på. Även kameran kom med och så begav jag mig ut på juldekorationsjakt som är finast att ta kort på på kvällen då det lyses upp i mörkret.















Här räcker det inte med en krans på dörren, helst utanpå varje fönster. Visst ser det fint och mysigt ut när allt lyser upp mörkret?

Puss och godnatt, imorgon är det fredag!

Kommentarer
Postat av: L

Så fint, är det lite snö jag skådar :)

2010-12-03 @ 16:17:48
Postat av: Sandra

Visst är det fint! Och nej, du skådar absolut ingen snö. Bara gräsmattor som är typ lite grå/bruna. Ingen snö!!

2010-12-03 @ 21:16:43
URL: http://slundberg.blogg.se/
Postat av: L

Meh såg precis ut som det, trist :/ det sista huset va värsta fint :)

2010-12-03 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0