"I can make your bed rock"

Så underbart att få höra lite Lloyd på radion. Senaste gången var när "You" kom ut. Och den spelades inte ens ofta.

Annars då ... Inte så mycket. Det är fredag. Antingen utgång eller chillkväll. Just nu hoppas jag på en utgång. Det var alldeles för länge sedan sist. Och nu är jag taggad på det.

Hittade btw ett par sköna jeans på Lindex igår. Jeans - min mardröm. Jag hatar att prova jeans. Det finns nog inget värre.

Ett problem jag haft i veckan är detta. Pizza. Pizza. Jag ser en rund pizza framför mig hela tiden typ, vad jag än gör. Och när jag inte tänker på något så tänker jag ändå på pizza. Jag tror jag måste äta en pizza tonajt!

Ska gå ut till köket och göra lite kaffe. Mmmmh!

♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0