"Just like last night"

Igår var jag på ett spinningpass med en tjej vars pass alltid är fullbokade flera dagar i förväg. Och jag har alltid undrat varför alla vill gå på hennes pass och om hon verkligen kan vara så bra?

Så jag gick på det igårkväll tillsammans med 74 andra deltagare. Hon var duktig på att peppa och musiken var bra. Inte sån musik som jag förväntade mig men som jag gillar! Andreas Grega för att nämna någon. Om någon spelar Grega på sitt pass så kan det inte vara dåligt.

Anywho, det var ju roligt att testa i alla fall. Kanske att jag bokar in mig på nästa pass också.

Men ikväll blir det Step Dance och sedan Cykel 55 tillsammans med Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0