"Shake them thangs"

Träningen igår var så jäkla skön. Inget speciellt hände men den sköna känslan var där.
Hade ont i halsen igår och idag är jag snorig också. Fuck på världen om jag blir sjuk. Jag tog ju i trä.

Motherfucker...

Nej, nu ska jag ta och köra till farmor och farfar och hämta vinglas som jag snällt nog fått av dom. Jag har varit på jakt efter de optimala vinglasen ett tag men inget har levt upp till mina krav förutom de farmor och farfar har. Och nu har jag fått de då dom har en hel uppsjö med andra glas. Tack för det!

Och ikväll blir det utgång - måste nog ta och inviga ett av vinglasen tonight then. Utgång på Corona, klubb Sockerbeat. Jag tror att det blir trevlish!

Jallabai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0