"But I'm trying to understand"

I am in pain - träningsvärk från gårdagens bodypump-pass. Fasen alltså. Det är just därför jag drar mig för att åka på bodypump. För träningsvärken.

Igår åkte Pickalurven iväg till Mallorca för att bo hos Jessica på obestämd tid. Och Kriss är påväg från Sydney till London i dagarna. Och jag? Vad fan gör jag?

Inte ett jäkla piss, sitter på mitt rum med pyjamasbyxor, Omarion i högtalarna och kollar vilka pass Iksu har att erbjuda dagen till ära. Hmmm? Vad är det för liv jag lever?

Det enda jag inser är att jag måste fylla färdigt aupairansökningen för att skicka in den - men jag drar mig för att göra det. Vet inte varför. Det enda jag vet är att det är det enda jag borde göra just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0