"I did it"

Klev upp omänskligt tidigt imorse - 06.45 för att åka iväg och klippa/färga håret kl 08.00. En tid som jag själv valt men den enda tid som fanns hos denne frisör denna vecka. Så jag var ju tvungen. Jag har trots allt gått runt i mitt fanskap till hår ändå sedan i maj - den utväxten har inte varit att leka med. Snacka om trash!

Men nu är jag nyklippt och nyfärgad, även om det kostade en del... Men det är det värt.

Sprang runt en sväng på stan i -26. Fyndade en fin kofta på Gina och ett par örhängen från Åhléns. Var dessutom tvungen att köpa mer shampoo och hårinpackning som gick på en del. Tur att det var ett litet erbjudande i alla fall.

Just nu känns det som att jag lever som att det strömmar in pengar till mitt konto hela tiden - vilket det inte gör. Men kan jag få låtsas ett litet tag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0