"Ain't gon' be all peaches"

Idag har varit första dagen jag varit helt själv med barnen, bortsett från att David jobbade hemifrån fram till 15. Vi har hoppat på studsmattan, spelat fotboll, kollat på tv, gjort födelsedagskort, spelat spel. Och så har vi varit iväg på gymmet en sväng, som vanligt på måndagar (eller i alla fall som förra måndagen). Jag körde 45 minuters crosstraining.

Jag, Stephanie och kidsen käkade middag ute, på Ihop. Jag fick köra dit och sedan körde vi runt lite, åkte till mallet och köpte några böcker och sedan körde jag hem igen. Jag fick testa köra med gps:en och hitta vägen hem själv. Vilket gick sådär, missade en avfart och så hängde jag inte med vad gps:en snackade om. Jag har aldrig använt en sådan förut.

Så i veckan ska vi "övningsköra" varje kväll för att få in lite rutin. Det känns som jag är på bilskolan all over again. Inte kul...

När vi kom hem igen var det för sent för att gå ut på promenad så jag körde lite styrketräning här hemma då jag tidigare idag hittat fria vikter i förrådet. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0