"All I do is win, win, win"

Jag lyckades hitta till Gold's Gym - nemas problemas. Hämtade upp Elin och så åkte vi tillbaka hem till mig. Vi gick rundtur i huset och bara pratade. Sedan tog vi bilen till poolen och låg där och glassade i några timmar.

Det var så skönt att bara dela erfarenheter om ens kids, värdföräldrar och allt annat. Roligt, roligt!

Sedan skjutsade jag henne till en plats där hennes kompis, Bettan, mötte upp henne med bilen som skulle ta dom hem igen. Jag åkte sedan tillbaka hem - ensam i bilen. Och det kändes bara fint. Jag känner mig säkrare nu, när jag känner igen omgivningen bättre. Snart kommer det här gå galant!

Kom hem, stoppade in en kycklingfilé i ugnen och kokade lite broccoli och hackade sallad. Voila, middag klar. Sedan har vi spelat lite memory och sett på Svampbob.

Nu har jag duschat och käkat några cookies. Ska crosstraina lite imorgon medan killarna har sin gruppträning på gymmet. Får se hur vi ska hitta dit bara. Tack och lov för gps:en säger jag.

Ska lägga in lite nya låtar på iPoden, läsa lite bok och sedan sova. Börjar kl. 07 imorgon - det blir en lång dag.


Kom på att min CulturalCareväska passar perfekt som poolväska/träningsväska.




Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0