"Angels get down like that"

Idag har vi lekt lite här hemma. Eller kidsen har spelat Wii och sett på Nickelodeon medan jag har tvättat ca. 3-5 tvättmaskiner. Jag har även dammsugit nedervåningen och barnens rum. Snacka om otymplig dammsugare. Helt ärligt suger den eller inte - beror på hur man ser på det. Den är tung, tjock och svår att styra. Jag ska ta bild på den senare och visa. 

Till lunch ville de ha macaroni and cheese. Basically makaroner och ostsås. Alldeles för ostigt för mig.

När de käkat klart packade vi lite coolers och snacks och gick till poolen. Jag vill säga att vi gick - även om vi tog bilen dit.

Hängde vid poolen några timmar och sedan åkte vi hem igen och lekte lite lekar. Stephanie och David kom hem vid 18 och då förberedde vi middagen. Kött, ris och sallad. Ikväll var andra gången vi åt hemma. Annars har vi käkat ute. Men det kostar tydligen ungefär lika mycket att käka ute som att tillaga maten själv. Vilket jag har svårt att tro på men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0