"Come with me"

Vilken himla lazy day detta har varit. Jag har läst bok, kollat runt på internet, käka pizza och druckit kaffe. Alltså ingenting vettigt. Pallade inte dra iväg till Target heller. Det får bli en annan dag.

Baggen skickar massmeddelanden till mig på facebook och försöker kirra en resa runt juletider. Hon verkar lite desperat. Henne verkar man aldrig bli av med, alltså... Nej, jag bara skojar. Min hostfamily har snackat om att det vore ett bra tillfälle för mig att ta lite ledigt runt jul för det passar bra med deras semester. Så möjligtvis att det blir en tripp med Carro någonstans, och fler om det är någon som är taggad?

Jag gillar den där Carro, hon är snäll och har knasig humor. Hela hon är knasig. Men vem är inte det?


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är på :) Min värdfamilj har snakkat om att åka till Australien under jul :)

2010-07-19 @ 23:45:52
Postat av: Sandriee

sv: ja, men det vore väl roligt! jag skulle vilja fira traditionell amerikanskt jul med min hostfamily men efter den 25 och kanske fira nyår tillsammans?

2010-07-20 @ 03:57:25
Postat av: Elin

Okeej, det förstår jag verkligen !!! Det skulle verkligen vara as kul!!! :)

2010-07-20 @ 05:04:24
Postat av: Anonym

Hahahaha vad är detta! Underbart!



Vore skitkul med t ex Miami över nyår. Pratade lite med två vänner jag förmodligen kommer umgås med rätt mycket här framöver, och de har typ redan bestämt sig för att åka dit så kanske kan alla åka tillsammans. Skulle vara skitkul att hänga mer er!

2010-07-20 @ 22:29:57
URL: http://cbagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0