"Everybody pay attention"

Drömde världens mardröm inatt. Det är lite flummigt och jag kommer inte riktigt ihåg. Men tror att familjen skulle ut och flyga någonstans och de bestämde sig för att ta med sig Sheila. Det var oväder och motorerna gick på högvarv. Alla djur ombord satt i samma rum i boxar. Sheila var den som var närmast motorn så hennes tassar hade tydligen blivit överhettade. Mamma och någon annan fick göra "Sten, sax, påse" för att bestämma om hon skulle klara sig eller inte.

Sedan kom jag hem från USA ett år senare och såg att Sheila var död. Och ingen hade sagt något till mig!!

Så, familjen där hemma. Ta hand om Sheila och pussa henne från mig. Saknar henne oerhört mycket.


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu ser hon ut som en Welsh ska göra, för jag har klippt henne. Hon såg ut som ett murmeldjur innan. Tvättade henne i sjön igår, det var jättevarmt i vattnet säkert 23-24 grader.

2010-07-18 @ 07:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0