"Go girl it's your birthday"

Idag har varit en seg dag känns det som. Eftersom kidsen hade första footballsträningen idag så skulle de vara utvilade och ha energi inför den. Och att vara vid poolen i denna värme gör en faktiskt himla trött. Så vi har hållit oss inne hela dagen efter att vi var på gymmet imorse. Och det har varit segt. Jag hade hellre varit ute i det fina vädret...

På tal om football, jag tog inga kort. Det var helt jäkla kvavt i luften och jag kunde bokstavligt talat känna svetten rinna på ryggen när jag satt ner. Som om jag var på ett spinningpass. Och så har jag varit småirriterad idag, vet inte riktigt varför. Så jag kände inte för att kämpa med bilder. Dessutom hade de inte på sig sina skydd, när det kommer då blir det bilder ska ni se.

Sedan följde jag med Steph till skolan där Boo ska börja till hösten. Det var bara ett välkomstmöte för att säga hej till läraren och så.

Jag sitter och kollar på 'Trey Songz: My moment'. De visar samma avsnitt direkt efter varandra. Vad är grejen med det? Nu ska jag snart gå och läsa lite bok och sova. Är nästan helt död. Imorgon börjar jag 7.30, alltså tidigt!!

Ha det bra och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0