"Happy birthday"

Igår var vi vid poolen en sväng, sedan footballsträning som blev flyttad inomhus pga. av massivt regn. Det var som om himlen bara öppnade sig och släppte ut allt regnvatten som fanns. Och för att inte snacka om blixtarna - helt sjukt många och ofta. Jag trodde seriöst att någon skulle träffa mig, mitt i prick liksom.

Idag är ingen vanlig dag - för det är Nicolas födelsedag. Han fyller 7 år idag. Happy birthday Nickelbacky! Vi har varit iväg på biblioteket och skaffat mig ett lånekort. Jag lånade 'The last song'. Filmen som går på bio, med Miley Cyrus om jag inte minns fel. Så den ska jag läsa. Och så en del modetidningar som hette Seventeen - haha, men jag tager vad jag finner.

Sedan åkte vi iväg till footballen i oerhörd värmebölja. Liksom sitta ute med shorts och linne i två timmar i olidlig värme. Nja, jag ligger hellre vid poolen i bikini. Efter det åkte vi iväg till TacoMac för middag och sedan till Yogli Mogli för frozen yogurt. Gött mos!

Imorgon ska Boo operera bort sina halsmandlar så jag måste kliva upp 6.30 för att passa Nicolas och Jackson. Sedan är jag ledig på dagen fram till ca. 17 då vi åker iväg till footballen.

Hoppas ni mår bra! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0