"Hold you"

I fredags var vi på middag hemma hos en av coacherna tillsammans med lite annat folk. Måste bara säga - wow vilket hus de hade! Stort var det och fint också. Tog tyvärr inga kort, kändes lite lame att gå runt och fota i deras hus liksom... Men tog kort på deras baksida, vilken var enorm. Efter middagen körde vi till the lakehouse - vilket jag undrar vad det heter på svenska. Sjöhus haha? Eller kanske strandhus? Väl där så packade vi upp allting och gick och la oss ganska direkt.

På lördag morgon samlades vi allihopa och käkade en riktig amerikansk frukost med äggröra, bacon, korv, toasts och kaffe. Sedan drog vi ut med båten en sväng där kidsen körde lite kneeboarding. Efter det så bestod dagen mest av doritos, öl, solning och badning, lite mer öl och lite mer mat and so on. På eftermiddagen åkte vi ut med båten igen för att testa på vattenskidor. Efter ett tag börjar det dra ihop mot regn och blixtar. Och typiskt nog så krånglar båten och batteriet halvdör. Tack och lov så hann vi tillbaka just när det började spöregna. Vi gick då upp till huset och fixade mer mat (I know) och chillade där ett tag. På kvällen åkte vi ut med båten igen bara för att åka, kolla solnedgången och lite mer vattenskidor. Efter det åkte vi hem och grillade hamburgare. Gött mos!

Karen, som "äger" huset är Stephanies bonusmamma. Där var vi och så Jessica - vilket är Stephs lillasyster och hennes pojkvän Jamie. Jag måste bara berätta om Karen, hon är hur gullig som helst och pratar mycket om allt möjligt. Hon körde båt som en galning och åkte vattenskidor som ett pro. Jag gillar henne!

På söndagen när jag vaknade så berättade de andra att Steph, David och Jackson hade varit iväg till sjukhuset. Jackson har inflammation i ena örat och hade så ont att han fick åka dit för att kolla upp det. David gjorde illa ryggen när han åkte vattenskidor. Det här var inte deras helg...

Vi packade ihop våra grejer efter frukost och åkte hem igen, för att byta om och sedan åka med Nicolas bjudna kompisar till bion för att se filmen 'Despicable me' i 3D. Den var helt okej, rolig då och då. Vi åkte hem igen, käkade tårta och åt middag.

Efter alla åkt hem så chillade vi bara och nu ligger jag i min säng, heltrött. Jag börjar kl. 8.30 imorgon, så lite senare - känns najs!

Godnatt/godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0