"I'm a little drunk and I need you know"

Innan vi käkade middag passade jag på att ge min hostfamily sina presenter. Nu har jag varit här i snart två veckor så tyckte att det var på tiden. Vi har varit lite busy både dagar och kvällar men nu var vi allihopa samlade och skulle inte iväg och ränna.

Jackson , den äldste, fick en Pippi Långstrumpbok, Nicolas fick ett Sverigememory med typiska Svennebilder såsom dalahäst, Globen, fjäll, polkagrisar och Benjamin fick en kortlek med svenska flaggan på. Stephanie och David fick Marabou mjölkchoklad, Mariannekarameller och någon mörk choklad med hallon.

All and all så blev alla väldigt glada och det är jag glad för.





(Kolla in de gulliga cupcakesen på omslagspapperet. Jag vill käka upp dom. Köpt på Lagerhaus)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0