"I'm gonna live how I live"

Idag har det varit jag, nicolas och booboo hemma. Imorse så käkade vi frukost och gjorde oss iordning för att promenera till tennisplanen som finns här. Den ligger nära kvarterspoolen.

Det är så himla kvavt ute att jag svettas konstant. Jag verkar ha blivit en easy sweater, svettas hur snabbt som helst. Jag vet en tjej som aldrig skulle klara av det här klimatet, P...

Efter vi spelat tennis ett tag så gick vi till playgrounden som är just bredvid poolen. Lekte lite 'Tagen' och så.

Efter lunch kom en kompis över, Eric, så vi hoppade studsmatta och spelade volleyboll på baksidan.

Sedan åkte vi iväg tillsammans med Stephanie för att fixa mig ett bankkonto - vilket gick helt enligt planerna. Mitt kort kommer med posten om några dagar. Efter det åkte vi och handlade mat. Köpte bla. frukt, frusna grönsaker, cottage cheese och Wasabröd. Helt otroligt att de hade svenskt knäckebröd. Nu mår jag bra!!

Vid 19 körde iväg till ett köpcentrum, Mall of Georgia för att gå på bio. Vi såg The last airbender, ingen film jag hört talas om... Men den var helt okej, tror barnen gillade den mest.

Nu ligger jag här i sängen och har just tagit en dusch och använt mina nyinköpta skrubbvantar. Så nu är min hud skrubbad och redo att få mer färg. Solen tar jäkligt bra här, vet inte om jag redan sagt det.







Kommentarer
Postat av: erica

hehe men prutt på dig :P fast jag kan ju inte säga att du har fel



alltså shit va söta småpojkarna va :)

2010-07-02 @ 18:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0