"I'm having a blast"

Så ladies and tjänstemän, min onsdag har varit trevlig.

Imorse klev jag upp, käkade chocolate cheerios med mjölk till frukost. Haha!

Jag passade på att tvätta kidsens påslakan osv. Och det var ett jäkulskap att bädda sängarna igen. Tog en evighet ju. Och det är så varmt i deras rum att jag började svettas, på benen liksom. Hallå, det är inte okej!

Jag fixade mackor, vattenflaskor (viktigt!) och frukt och så körde vi iväg till Peachtree park (om den nu hette så) vilket är en stor park med baseball-, basket- och footballplaner och en del lekparker. Det var en kinesisk familj där som undrade om jag var kidsens mamma. Vad roligt att jag ser ut som en mamma kanske, men nej. Så gammal är jag inte. Vi hängde där i någon timme innan värmen blev outhärdlig.

Då tog vi vårt pick och pack, åkte hem och bytte om till badkläder och gick till poolen och glassade i några timmar. Poolen var som den alltid är - awesome!

Vid 18 kom Steph hem från jobbet. Vi käkade middag tillsammans och sedan åkte jag iväg till Target för lite shopping. Jag är i behov av ny bikini, men storlekarna var antingen för stora eller för små. Så jag får söka någon annanstans. Fast jag gick inte därifrån tomhänt. Köpte ett par shorts, raklödder, aftersun lotion, korallfärgat nagellack och Lindt-choklad. Så jag var nöjd!

Sitter i soffan, dricker kaffe och käkar lite choklad. Ska gå och lägga mig nu. Helgen kommer bli rolig, I think. Vi ska iväg på middag hos footballscoachen och sedan vidare till Karens (Steph's bonusmamma) lakehouse där vi spenderar helgen troligtvis med lek, solning, badning och trevliga människor.

Peace out A-town














Boo har hittat en kompis






Jobbar på min bränna...

Kommentarer
Postat av: L

Den översta pöjken ser små söt ut :). Vill oxå ha det sådär soligt o varmt :)

2010-07-23 @ 09:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0