"I'm living the good life"

Imorse vaknade jag vid 09.30 och klev upp en kvart senare. Jag gick upp och käkade lite frukost och smorde in mig med solskyddfaktor - viktigt! Jag har märkt att om man inte är noga med spf:en så är man död.

Sedan åkte vi iväg med bilen och jag fick vara föraren. That's right! Jag har kört en automatväxlad, fetstor amerikansk bil idag. Och det var otroligt lätt. Liksom gas och broms and that's it. Det kändes lite som en leksaksbil.

Vi körde till marinan och åkte ut med båten. Parkerade vid the waterpark och hängde där inne i någon timme plus käkade lunch.

Sedan åkte vi ut en bit med båten och ankrade fast. Låg och solade på däcket eller simmade runt i vattnet. Efter ett tag så åkte vi vidare till ett lakehouse där Stephanie växte upp. Eller hon tillbringade mycket tid där. Vi badade i sjön, chillade på däcket och käkade sedan middag uppe i huset. Jag fick träffa Stephanies mamma, syster, bror och några andra. Alla är himla öppna och trevliga. Och roliga, inte att förglömma!

Vid 21.30 började det mörkna så vi körde tillbaka båten. Och det var otroligt skönt att bara ligga längst bak på båten och bara åka. Luften var varm och skön, inte som hemma - att man måste ha på sig långärmad tröja osv.

This is the good life my friends!!















(Sedan dog min kamera...)

Kommentarer
Postat av: sara

härliga bilder!

2010-07-06 @ 06:29:46
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: mamma

Oj, oj, oj vad härligt det verkar. Men var har de vuxna flytvästarna, my friend?

2010-07-06 @ 08:06:42
Postat av: Elin Olsson

Vad roliga inlägg du skriver och det är toppen att du uppdaterar så ofta , jättekul att läsa !!! :) Hoppas vi kan ses snart ! Vad gör du på söndag föresten ? :) Kram kram

2010-07-06 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0