"Just wanna talk"

Idag har varit en roligare dag, tack och lov.

Klev upp vid 07.30, käkade frukost och la mig i soffan och väntade på att Nicolas och Jackson skulle vakna. När de käkat frukost skyndade vi oss iväg till poolen för lite badande och solande, trots att klockan var mindre än 10.

Vi kom hem igen, käkade lunch och åkte iväg till biblioteket. Det öppnade tydligen kl. 13 så vi fick sitta ute i solen i en kvart och vänta. Efter några minuter känner jag svetten rinna på ryggen - olidlig värme. Skynda in i skuggan!
Väl inne så väljer kidsen ut vilka böcker de vill ha och så går vi fram till disken för att jag ska skaffa ett lånekort. Nej, då fungerar inte det för jag behöver bevis på att jag numera bor här. Så jag får komma tillbaka en annan dag med t.ex. ett gammalt brev där det står mitt namn och hemadressen.

Vid kl. 17 packade vi ihop träningsgrejer och åkte iväg till George Pierce Park - där footballen hölls. Idag hade de try-outs så Nicolas och Jackson, som spelar i olika ligor, fick b.la göra snabbhets- och vighetstester.

Vid 20.00 så var det äntligen över, jäkligt lång tid tog det. Vi åkte iväg till Suwanee centrum och käkade middag på någon restaurang. Efter det så tog vi en promenad där i kring. Och då hittade David ett yoghurtglassställe, Yougli Mogli, där man fick välja bland 16 olika smaker och sedan fick man plocka på egen topping. Sist så vägde de bägaren för att veta vad du ska betala. Om det var gott? Oh my god, det var helt underbart. Jag tog cappuccino och cookie something something och toppade med valnötter, marshmallows och m&m's. Gött mos vänner!

Sedan promenerade vi bara runt. Kidsen hittade en utomhusteaterscen och visade några breakdancemoves. They got game!

Sitter nere i stora soffan som är så skön och kikar på Criminal Minds. Ska bara skriva klart och lägga in bilder, sedan blir det sängen. Imorgon blir det tidigt, 07.15.

Godnatt


Haha, Boo somnar alltid i bilen när vi ska någonstans. Och som han snarkar!




Nicolas


Jackson, Boo, David, Steph och Nicolas. Där är dom, samlade på bild.




Mmmh, frozen yogurt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0