"On the dancefloor"

Idag är det lördag och jag är ledig vilket jag är så gott som varje helg. Jag klev upp ca. 10 och käkade frukost. Tanken var att vi skulle åka ut med båten men David och Steph hade så mycket annat att göra, saker att köpa och grejer att fixa i huset.

Så jag tog mitt pick och pack och gick till poolen istället. Gud vad jag älskar att spendera tid där. Synd bara att det var massa löv, blombitar och småa insekter i vattnet - tydligen fungerade inte rengöringen som den borde.

Anywho - låg där och verkligen stektes i typ 3 timmar. Sedan pallade jag inte mer och gick hem igen. Har sedan dess duschat, gjort bloggrundan och lagat middag - kyckling, ris, broccoli och sallad. Jag är en duktig kock, no doubt about it.

Kvällen ser ut som följer - jag ska äntligen få gå och se Eclipse. I can't wait. Som tur är har jag hittat någon att gå med. Hon heter Kristy och kommer från Australien (om jag minns rätt). Vi träffades på aupairmötet för ca. två veckor sedan. Hon var kompis med min hostfamilys förra aupair.

Nu när jag har något att göra så har jag passat på att sminka mig. Annars pallar jag inte det om jag bara ska vara här hemma eller vid poolen/båten. Känns fint, hehe!




Klarade ta två bilder - sedan kunde jag inte vara seriös längre...

Kommentarer
Postat av: barbasköön

me like fishi!

2010-07-11 @ 10:48:55
Postat av: Sandriee

haha, jag gillar sista bilden - liknar dig då :P

2010-07-11 @ 16:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0