"Party in the U.S.A"

Efter middagen så åkte jag och Steph iväg för att bla. shoppa skor. Jag har varit i oerhört stort behov av flipflops då det har varit alldeles för vamt för att gå runt i mina jäkla sneakers.

Tänk att de skor jag tog med hit var tre par sneakers and that's it. Jag vet inte hur jag tänkte där. Hemma i Sverige verkade det vara en great idé.

Hursom - jag fick köra dit med hjälp av gps:en och det kändes lite säkrare idag än det gjorde igår. Så jag antar att det kommer gå finemang ännu längre fram i tiden.

Vi kom fram till Target vilket är som en stor affär som har allting till billigt pris. Därinne känns det typ som om man är på Rusta eller möjligtvis Klädhuset - ganska B. Men det var billiga och najsa grejer så jag var glad.

Jag köpte två linnen och två par flipflops. Totalt gick det på 34 $ ca. 260 kronor.






Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Sticker in huvudet och önskar en trevlig dag!

2010-07-09 @ 06:42:17
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0