"Ridin through Atlanta"

I tisdags hann jag besöka fyra stater. Det ni! Georgia, South Carolina, North Carolina och Tennessee. Vi åkte iväg på en roadtrip. Min hostdad var tvungen att åka iväg för att träffa en klient så vi fick hänga med i bilen. Fyra timmar dit och fyra timmar hem.

Däremellen fick jag hänga på Chuck. e. Cheese med boysen. Ett ställe där det finns enorma mängder spel och annat för barn. Typ Mariospel och sådant.

När vi var tillbaka i Sugar Hill så mötte vi upp Stephanie på en restaurang. Jag käkade kyckling med grönsaker. Efter att jag talat om för David att jag aldrig testat sushi så beställde han det så jag fick smaka, lite olika sorter. Bland annat ål! Sushi - hmm, I don't know. Det var helt okej men inte något jag skulle beställa när jag är ute liksom.

Klockan blev ganska mycket innan vi kom hem igen så jag gick till mitt rum och läste lite bok. Tror jag hann fyra sidor innan jag tappade boken i ansiktet. Insåg då att jag borde sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0