"Rule the air"

Idag började jag kl. 09. Gick upp och käkade frukost. Kidsen spelade lite Wii. Vid 11.30 åkte vi iväg till gymmet för barnens speed and agility class som började 12. Under tiden så sprang jag 30 minuter. Har börjat få blåsor under båda stortårna. De skor jag har må vara flashiga när de är all white - men det är inte riktiga löparskor.

När vi kom hem igen kom David just hem med lunch - pizza. Jag var hungrig så ja - jag käkade pizza efter mitt träningspass. Haha!

Barnen kikade på en film medan jag tvättade några maskiner. Sedan åkte vi iväg till Kroger, en matvarubutik, för att lämna tillbaka filmen.

David och Steph hade två vänner här som stannade på middag. De började diskutera sjukvården i USA, det var ganska intressant att lyssna på för de tyckte helt olika. Vi käkade middag och det diskuterades alltifrån när man ska prata med barnen om birds and bees till politik.

Om det är bra väder imorgon så går vi förmodligen till poolen. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0