"She better hold tight"

Idag var jag ledig fram till 15. Tiden utnyttjade jag till att slappa vid poolkanten. Idag har det varit himla varmt ute, helt sjukt. Jag låg vid poolen i ca 3 timmar innan jag gav upp och gick hem. Då kanske ni får en aning hur varmt det är. Jag är inte den som är den som bangar på värme vanligtvis.

Hoppade i vattnet och svalkade av mig och la mig på solstolen igen. Efter ca. 1-3 min så lackas svetten på mage, armar, ben. Antingen svettas jag jättelätt eller så är det värmen.

Så allt jag kan säga är att jag är in the right place. Älskar värmen här. Men det kan vara skönt att vara inomhus också med AC.

Promenaden hem från poolen är inte lång, tar kanske 6-7 min. Under den korta sträckan höll jag på att svettas sönder.

Väl hemma tog jag en dusch och läste lite bok. Sedan kom kidsen hem. Vid 17 så åkte Steph och David iväg. Jag lagade middag till oss, kyckling med mac and cheese till barnen och kyckling plus broccoli och morötter till mig.

Sedan har vi kollat på tv och spelat memoryspelet Nicolas fick av mig. Det är jättefina bilder på typiska svenneplatser. Jag gillar det.

Nu har jag stoppat in några cookies i ugnen, alltså färdig cookiedough och väntar på att de ska svalna. Ska fixa med lite ny musik till iPoden och lägga in lite bilder från dagen. Håller mig sysselsatt tills hostparentsen kommer hem igen, troligtvis vid midnatt någon gång.






Playground just bredvid poolen.


Poolområdet till höger.


På vägen hem till huset.


Bilen jag får köra. Kan köra trucken också, men har inte testat den än.


Huset lite närmare, det är framsidan. Egen ingång på högra sidan.


En del av köket.


Detta är då mac and cheese, way to cheesy!


My dinner on the other hand, mycket godare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0