"Take a shower"

Imorse började jag kl. 07 - usch tidigt. Kunde inte riktigt somna igår kväll heller för det regnade så högt ute och åskade lite.

Jag gjorde frukost åt kidsen och så spelade vi Wii. Det har varit dåligt väder ute till och från så vi har inte varit ute något idag.

Sedan käkade vi lunch och körde sedan iväg till gymmet - WPI för lite träning. Det gick bara bra att hitta dit, följde gps:en. Jag gick 15 min på löpbandet, sprang 40 min, sedan lite nedvarvning. Jag känner mig jäkligt stolt över min insats idag. Och jag dog inte heller. Det här ska jag definitivt ta till vara på.

På eftermiddagen har det spöregnat ute och blixtrat en del. Försökte fånga på bild, fungerade inte så bra. Nu ikväll har jag bara chillat här hemma. Och varit ute på promand i 40 min.

Nu ska jag försöka hitta igen en tvkanal som skulle visa en serie om T.I. Vet inte vad den skulle handla om men allt med 'the king' är bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0