"There most be something in the water"

Idag har vi hängt vid poolen. Jag har varit ensam med kidsen från tidig morgon till sen eftermiddag, ca. 18.
Imorse gick vi över till en kompis en bit bort för att överlämna en födelsedagspresent, sedan gick vi hem igen och käkade frukost.

Sedan tog vi bilen till poolen, vilken ligger ganska nära - promenadavstånd. Men jag vill köra lite bil för att träna lite mer, bara för att få in känslan. Tur att vi körde dit för när vi kom fram kom jag på att vi glömt Benjamins flytväst så vi fick köra tillbaka och hämta den. Bra, mer övning för mig.

Sedan vid 18 så ringde Stephanie och sa att vi skulle ta oss hem till Davids pappa för middag. Hon undrade om jag kände mig tillräckligt säker för att ta kidsen, hoppa in i bilen, ställa in adressen på gps:en och köra dit själv. Jag tvekade men sa ja... Jackson visste vägen halvt så han fick hjälpa mig när jag tvekade lite då och då. Men vi kom fram safe och det var ju tur!

Vi käkade middag och någon paj till efterrätt. Jag saknar kaffet som man dricker till sitt fika. Här dricks det öl, läsk eller annan dryck. Inte kaffe som vanligt svennefolk. Ge mig mer kaffe!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

say what?? inget kaffe? det kan ju inte va hälsosamt



schtekiga bilder hörru :) och jag tror du är jätteduktig på att köra bilen ;)



barbaskööön out!

2010-07-08 @ 09:13:14
Postat av: BarbaS

Haha, I know. Och jag har inte fixat bryggkaffe här hemma än heller, lever på pulverkaffe - men det skulle du väl gilla alldeles oerhört din tönt!



Tack, det blir väl upp till bevis sen när du kan glida med.



Barbaschteeek over and out!

2010-07-08 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0