"Time flies by so fast"

Idag har jag varit i USA en månad. Already? Det har gått jättesnabbt. Och hela tre veckor hos min hostfamily.

Imorse så åkte vi iväg till gymmet vid 11, kom hem och käkade lunch och snabbade oss till poolen. Kanske att det är jag som är mest taggad på att gå dit - för att schteka i solen. Men kidsen gillar att leka i vattnet so it's a win win situation.

Tydligen så hade vi fått fel dag då footballen skulle börja. Det var inte idag utan imorgon. Så bilder kommer imorgon. Efter middagen så visade Steph mig var alla städgrejer finns och hur hon vill att deras rum/badrum ska se ut. Det känns skönt att hon påpekade att tanken inte var att jag skulle vara deras slav. Jag tar hand om t.ex. dammsugning och städning av deras badrum medan de förväntas röja i deras egna rum så det inte är massa saker på golvet.

Sitter just nu och kollar på en film på tv - The client list. Checka in den, den är hittills jättebra. Filmutbudet på tv är mycket bättre här än hemma. Men kan inte säga att jag gillar reklamavbrotten då de är betydligt kortare men sänds oftare. Så det blir som avbrott i filmen stup i ett...


Boo i gymmet med en football


Ni hemma har inte sett mig på en månad, så så här ser jag ut  nu, hehe.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0