"King of the south"

Let's see, vad har hänt sedan i söndags. Ähmm.

I måndags så var jag hemma med min hostdad och barnen. Vi gjorde scrambled eggs till frukost. Sedan visade David mig hur man gjorde med tvättmaskinen och diskmaskinen. Hur enkelt som helst.

Efter det så hoppade vi lite på studsmattan och byggde ett fort. Efter lunch så gick vi till poolen som finns i området. Solen var brännhet and I love it. Och den tar hur bra som helst.

Sedan åkte vi hem igen och bytte om och åkte iväg till ett gym en bit bort där grabbsen har träning, typ konditionsträning. Snäll som mina hostparents är så har de fixat ett kort till mig som gäller i en månad så jag kan träna samtidigt som killarna. Jag är inte så mycket för gym rent allmänt så jag körde crosstrainer i 45 min. Känns jäkligt underbart att få röra på sig igen!

Vi käkade grillad kyckling och sallad till middag. Gött mos!

Sedan var jag så jäkla trött så jag gick och la mig och somnade som en sten.








Kommentarer
Postat av: mamma

Här hemma är det jacka på när jag går morgonpromenad med Sheila, det du. Sen är det alla knäppa mygg, dom är som galna och är överallt.

2010-07-01 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0