"You know who"

Onsdags - idag alltså. Imorse skejtade jag lite utanför huset. Det gick bra. Erica I still got it, oroa dig inte.
Idag har det bara varit Boo och Nicolas hemma, plus Stephanie.

Vi har hoppat studsmatta, sett på film, spelat fotboll och Uno. 

Sedan promenerade vi ner ett kvarter till Davids brorsa där vi käkade middag. Spaghetti och köttfärssås. Till efterätt blev det Chocolate Chip cookies. Ni vet sån där cookiedough som man bara lägger på en plåt och in i ugnen och vips så är det klart. Man behöver inte baka själv. Som på film. Goda var dom också. Lite knapriga men samtidigt sega.

Som sagt så har jag fått tillbaka Internet ikväll, känns underbart. Jag hade en del mail att svara på.

Nu måste jag verkligen sova, ska upp vid 09.00 imorgon. Tror att vi bla. ska åka och fixa mig ett social security number och ett bankkonto.

Ha det underbart! ♥

Kommentarer
Postat av: erica

härligt! de är viktigt att hålla igång ;) sen jag började jobba varje dag har jag dock inte hunnit skejta speciellt mkt :(



vad mkt kul ni verkar göra :)

2010-07-01 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0