"You light up my day"

Det började spöregna igår vid 18 då det var tänkt att vi skulle ut med båten. Så det blev inget av med det. Jag hade dessutom ont i huvudet så jag göttade ner mig i sängen med popcorn och ett försök att ladda ner någon film, men det tog alldeles för långt tid. Så det slutade med att jag tittade på Katt Williams "Pimpadelic". Inte fy skam, he is too funny.

Ute blixtrade och åskade det. Och blixtrarna här är inte att leka med. Jag hade dragit ner persiennerna och igenom de så lystes hela himlen upp då och då. Det såg ut precis som när det är dåligt väder i filmerna. Tänk att jag är här och upplever det på riktigt. Okej, det är väl inte så coolt att jag får se oväder såhär men ni förstår vad jag menar.


Kommentarer
Postat av: m

Vad bra du är på att fånga ögonblickets bild. Häftigt!

2010-07-18 @ 07:05:07
Postat av: Anonym

2010-07-18 @ 07:05:59
Postat av: S

sv: jag har googlat denna bild, hehe.

2010-07-18 @ 16:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0