"And I was like - baby, baby, baby oh"

På båten hade min hostdad just fixat nya högtalare så vi lyssnade på radio ute på vattnet. Sådan jäkla härlig känsla. Och det spelas bara najs musik här på radion.

Och vips så hör jag en låt jag känner igen jäkla mycket. Guess what - käre Justin Bäver through the speakers. Erica kan du fatta? Ah, bara gött mos alltså. Och efter den så spelades 'No Surprise' med Daughtry. Stretchlåten från gamla Bodypump-passet. Saknar Iksu så himla mycket.

Jag har inte tränat på 7 dagar, usch för det. Tror det måste tränas mer här då det säkerligen kommer ätas mycket dåligt.

Nej, jag är så himla trött nu. Orkar inte lägga in bilder. Men jag lover - det kommer snart.

Puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Roligt att du skriver så mycket, fortsätt med det. verkar ju va schtekar livet ;)

2010-06-27 @ 11:03:28
Postat av: L

Håller med Jessica! Kul att du trivs :D

2010-06-27 @ 11:27:40
Postat av: erica

shit jag vill oxå spontanhöra bävermusik! men aa du verkar bara ha de bra där :) låter som du har hamnat hos en bra familj :)

2010-06-27 @ 14:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0