"Calm down baby"

Jag drömde värsta störda drömmen inatt. Men nu när jag är vaken har jag glömt för mycket för att inte kunna återberätta. Men det jag kommer ihåg var att jag och Erica var ute någonstans i världen. Vi satt på en bänk nära ett café och det var ganska sent.

Rätt som det är så promenerar Ludacris och hans crew förbi och jag reflekterar inte så mycket över det förrän Picis säger åt mig att springa efter och ta autograf.

Vilket jag gör och där får jag ett helt brev skrivet, ganska slarvigt då LovaLova var stressad. Och en lång pratstund. Picis började undra vart jag tagit vägen...

Fuck det kändes så himla verkligt allting att när jag vaknade förväntade jag mig att det skulle ligga ett brev liggandes i min väska - och nej, det gjorde inte det. Önsketänkande!

Ah Ludacris verkar vara så jäkla gooo!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0