"Come on with it"

Idag så vaknade jag runt 08.30 och gick upp till de andra. Spelade lite Wii och sedan kom min hostmom tillbaka med lite frukost, från Dunkin' Donuts... Kändes inte så najs. Käkade i alla fall en macka med stekt ägg på.

Det är helt sjukt väder ute. Superhett och fuktigt i luften. Men trots att jag svettas like crazy så gillar jag vädret.

Vi åkte iväg för att hämta upp deras båt och åkte till marinan för att sätta den i vattnet. Efter det åkte vi ut på en liten tur. Jättefint var det ute och varmt som fan. Skulle ta tagit med kameran men det tänkte jag ju såklart inte på.

Efter någon timme åkte vi hem igen, åkte sedan till värdpappans pappa och lämnade barnen som skulle sova över där.

Jag är ensam hemma nu, värdföräldrarna är ute med några kompisar. Lite tid att smälta alla nya upplevelser. Jag har käkat middag. Hittade några pizza rolls och lite broccoli. Och Special K med mjölk. Det finns himla mycket onyttigt här. Den fördomen finns på riktigt alltså.

Just när jag slog på tvn hittade jag BET-kanalen och efter lite reklam så startade filmen 'ATL' med b.la. T.I. Vilket gött sammanträffande då jag faktiskt befinner mig i just ATL. Ojojoj!

Men jag är övertrött, kan knappt hålla ögonen öppna så jag funderar på att gå och lägga mig nu. Behöver sova känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0