"Ey girl, ey, ey"

Sista dagen hemma i fina men regniga Sverige... Blandade känslor. Vill verkligen bara åka iväg nu, men vill inte lämna kvar alla jag känner här hemma. Kom med mig till USA!

Ska ta och käka frukost, packa det sista, fixa med ny musik till iPoden och sedan åka iväg till busstationen.

Uppdater kanske från Arlanda om jag fixar något internet. Annars så spenderar jag sista tiden tillsammans med Malin, känns jättenajs att hon är i Stockholm samtidigt så vi kan träffas!

Puss och kram till allihopa. Hoppas ni mår bra.

Kommentarer
Postat av: karro

ja där lär du ju verkligen hitta en!

Åh så himla kul! vars i USA ska du?

Ja jag har också bestämt att jag ska vara aupair fast i england. Jag kände att jag inte vill vara borta i ett helt år.. så då fick det bli england. Men jag åker nog inte förns i oktober!

2010-06-20 @ 15:45:59
URL: http://karolinarws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0