"Free fallin'"

Jamen vår första skejtnajt då? Jag vet att ni är nyfikna.

Det var superenkelt.

Ehm, who are we kidding? Det var fan svårast i världen ju. Jag hoppades att jag skulle ha någon dold talang för skejt och bara kunna det, vilket inte stämde. Vi blev ju glatt överraskade att vi klarade av att stå på brädan och rulla fram och fortfarande stå kvar. Det är ungefär på den nivån vi lagt det, ja.

Jag ramlade en gång, riktigt klatterfan men det är sådant som händer. 

Vi hade med oss kaffe och egenfixad skejtmusik - Justin Bäver och Tupac.

Vi fick till och med en homie, en liten katt som var lika konstig som vi är. En riktig liten barbapåg. Hoppas han kommer tillbaka och hänger med oss.

Hur som haver känns detta bra. En lagom svår aktivitet att klara av om vi tränar på rejält.

  
  

To be continued...

Kommentarer
Postat av: barbahemlig

vilka fulefans ;)

2010-06-08 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0