"Get up"

När jag skulle cykla hem efter lunchen så märkte jag hur luften i bakdäcket hade pyst ut. Så jag fick lov att ringa Peter som hämtade mig med moppen.

Snabbt hem, packa träningsväskan, låna mormors bil och åka iväg till Iksu för ett pumppass. Efter det åkte jag och städade, sista onsdagen för mig.

När jag var klar med det åkte jag tillbaka till Iksu för ett spinningpass. Allra sista spinningpasset med Elvira... Känns fett tråkigt! Hon är så jäkla go och musiken är helt underbar.

Sitter här med världens torrhosta. Tror att jag dör lite snart. Ska ta och titta lite på Scrubs som tröst.

Kommentarer
Postat av: karro

ja det är asnice :D

Märket är typ madrid, den är precis lagom storlek!

2010-06-17 @ 09:02:11
URL: http://karolinarws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0