"Keep on movin'"

Igår var jag på ett spinningpass med Emelie W. Förra gången jag testade hennes pass gillade jag inte riktigt musiken men den här gången var det många sköna låtar. Kul att hon hade en Fibes oh Fibes! låt. Det uppskattas.

Åkte hem till Erica och käkade en supergod paj till middag och äppelpaj till efterrätt. Värsta pajtemat hennes mamma kört på.

Efter det drog vi iväg på våra skateboards. Känns fett skönt att vi nu har en var så vi kan cruisa tillsammans. Åkte iväg runt 21 och kom hem igen vid midnatt. Alltså ca. 3 timmars cruisning. Stört!

Jag kunde aldrig tänka mig att vi skulle tycka att det var så underbart att bara bara glida runt. Riktigt fascinerade är vi. Åkte upp mot Ålidhem och Iksu och däromkring. Blev det jobbigt satte vi oss bara ner på brädorna och chillade. Synd bara på alla myggen.

Anyway all and all - en helt jäkla underbar kväll. Gott mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0