"Keep on moving"

Idag har jag hunnit växla till mig lite dollar i olika valörer att ha i New York. Sedan gick jag förbi Lagerhaus och köpte kalasfint inslagspapper med små cupcakes på i olika färger och former. Köpte även ett par nya Koss-hörlurar då mina har gått sönder i sladden. Gick även förbi Arbetsförmedlingen och lämnade in ersättningspapper för sista gången.

Sedan åkte jag hem en sväng. Skjutsade sedan mamma på någon middag och passade på att åka till Iksu för ett spinningpass med Emelie, det allra sista. Nästsista Iksupasset. Gick förbi receptionen och sa upp mitt träningskort också. Får dock träna gratis fram till sista juli. Synd att jag inte är kvar då...

Nu ska jag fortsätta med min packningslista. Det går segt. Jag behöver lilla mammi, hon kan styra upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0