"My friends"

Nu har jag fått adresslista till de som åker iväg till USA samma dag som jag. Så jag skickade iväg ett massmail till hela högen och kollade om det var någon som skulle åka med samma flight som jag.

Känner att tiden börjar rinna iväg och jag vill spendera så mycket tid som möjligt med vänner nu. Erica kommer att åka iväg till Stockholm på onsdag och hon jobbar idag och imorgon tisdag. Måste hitta tid att ses.

Och Malin åkte iväg till Stockholm i söndags. Men vi ska försöka ses nu på söndag på Arlanda. Så hon får fanimig ta flygbussen ut dit och säga hejdå till mig!

Resten av er vänner måste jag få träffa i veckan, när och var som helst. Bara jag får vara med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0