"New York baby"

Flygresan från Stockholm till New York via München gick bara bra. Vi var fem aupairer som träffades på Arlanda och följdes åt.

Det har varit fett nervöst med alla viktiga papper som man ska ha med sig. Nojar sig ständigt att man glömt något papper eller missat fylla i något osv.

Jag sitter på Au Pair-skolan nu så jag har ju uppebarligen fyllt i alla dokument rätt. Utsidan på campuset är skitnajs men insidan - nja, vilket skämt.

Har blivit tilldelade rum baserat på vart i landet man kommer att bo, i mitt rum bor en tjej från Brasilien. Kanske att det kommer någon till senare ikväll.

Funderar på att gå och sova nu. Ser dubbelt så jag pallar inte koppla in kameran och lägga in lite bilder. Ska ta mer bilder imorgon och lägga in lite då. Håll ut!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att höra att du är framme och att allt gått bra :)

2010-06-22 @ 10:20:53
Postat av: L

Bra uppdatering ;) schtek sönder nu Sandra :D

2010-06-22 @ 16:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0