"Och jag bara nej"

Åh, jag har haft sånt jäkla sug att skejta eller testa longboard. Picis you know what I'm talking about? Och på tal om det, jag vill se bilder snarast på din nya, fina långbräda. Visa mig så fort som möjligt, din barba!

Just nu regnar det ute. Vi sitter fortfarande i entrén, lyssnar på musik och chillar. Nu gick internet mycket snabbare så jag passar på att uppdatera lite mer när jag ändå har chansen.

Man vet aldrig om man kommer in på något nätverk i morgon. Det är lite krångel med det.

Hoppas alla hemma mår bra ♥


Det syns att jag ändå är taggad på att lämna de här hemma... (förutom Sheila).
Höhö, nä ta inte illa upp!

Kommentarer
Postat av: erica

jag vet ,de har ända varit ganska bra skejtväder här och ännu bättre hos dig gissar jag. men pickalurven har ingen att åka med :( jag ska försöka visa dig den så snart som möjligt :) PUSS!

2010-06-23 @ 10:34:31
Postat av: L

Schtekig bilder ser super ut :D

2010-06-23 @ 17:56:43
Postat av: P

vadå nyvaken på bilden?

2010-06-23 @ 18:15:41
Postat av: Sandrieee

poor pickalurven, ingen vill va med henne. jo, jag vill. kom hit :)

2010-06-24 @ 03:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0