"Only on BET"

What's happenin'?

Jag sitter just nu och kollar på BET Awards och käkar lite melon och vindruvor. Chris Brown hyllade Michael Jackson och när han skulle sjunga sista låten så börjar han bara storböla och kunde inte sjunga what so ever. Roliga ssaker kan alltid hända när det är live.

Idag har det varit hett ute som vanligt. Låg ute på baksidan ett tag och efter kanske 10 minuter så rann svetten i ansiktet. Alltså bokstavligen rann, typ som om jag tränade. Observera att jag bara låg på marken och läste en bok. Damn, det skulle varit skönt att gå till poolen men jag är inte riktigt säker på vägen och jag vill inte heller tappa bort mig så jag inte hittar hem igen, haha.

Och ikväll har värdfamiljen haft en annan familj över för lite middag. Grillat. Och gött var det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0